poniedziałek, 19 września 2016

Peerless white T-shirt


    Cześć wam, 

Słuchajcie...


  Po dłuższej przerwie chcę wrócić do blogowania i dodawania postów bo daje mi to dużą satysfakcje i uśmiech na twarzy, jednak miałem na to bardzo mało czasu, we wakacje i niestety nie udało mi się nic wrzucić ;/ Trochę się u mnie pozmieniało szkołę skończyłem, całe wakacje spędziłem w pracy więc byłem też mało dostępny na internetach. Zaczęło się dorosłe życie, póki co trwają poszukiwania pracy, dalej  planuje zacząć edukacje osobiście chcę iść do FASHION SCHOOL  w Poznaniu - i mam wielką nadzieje, że mi się to uda! Chcę udowodnić sobie oraz wszystkim wokół, że moda dla mnie znaczy dużo więcej niż tylko hobby.

Na nowy "rok szkolny" mam wiele pomysłów na zdjecia kilka już się powoli realizuje, a następne czekają w kolejce aż ich użyje, powiem tylko że wleci  coś starego jak i wiele nowości, spowodowane będzie to moim nowym  podejściem do życia "pozytywnym". Pojawią się nowe współprace za którymi, oczywiście idą nowe pomysły na zdjecia, pojawia się też inne osoby (gościnnie) nie tylko ja, ale to wszystko wkrótce... dowiecie się więcej szczegółów.

Dzisiejszy post oparty jest na 2 kolorystycznej luźnej propozycji ode mnie. Oraz już #6 współpracy z moim szczerze powiedziawszy ulubionym fotografem Marzeną Grzelak KLIK.
Sesja oczywiście odbyła się w Ostrowie, jednak udaliśmy się w trochę oddalone miejsca od centrum i z niczego stworzyliśmy coś fajnego - jestem osobiście bardzo zadowolony z pracy Marzeny jak i że, po przerwie 3 miesięcy nadal się potrafię zaprezentować.

Głównym celem sesji było zaprezentowanie białego t-shirtu, pochodzącego od młodej polskiej marki PEERLESS którą znajdziecie pod linkiem KLIK jest to  marka która moim zdaniem wprowadza na polski rynek coś innego ubrania nie są jakieś wymyślne. Klasyczne fajne T-shirty oraz ciekawe bluzy na których nie ma tony nadruków, a wszystko jest czytelnie pokazane. Peerless wypuszcza na rynek limitowane kolekcje swoich artykułów i to też bardzo mi się podoba bo tylko nie liczna część  ludzi będzie miała w swojej szafie ich artykuł, i to też w sporym stopniu było spowodowane zakupem koszulki. Co do samego T-sirt'u jestem bardzo zadowolony  wykonany naprawdę z  dobrym gustem i jakościowo  mega delikatny materiał - 100% bawełna delikatne cienkie świetnie nadające się pod bluzę czy  kurtkę. Także jestem zadowolony mega z tego zakupu, i polecam z uśmiechem!

Resztę stylizacji złożyłem z czarnej kurtki która zakupiłem będąc we Wrocławiu  w sklepie Bershka, do tego są dołożone czarne spodnie dresowe z cienkiego materiału, świetnie pasujące do całości białe Reebok Classic które, pięknie mienia się w słońcu. Z dodatków oczywiście nie od łączny element mojej garderoby, czyli Snapback  tym razem czarny z białym gumowym logiem od STARTER z którego jestem mega zadowolony, okulary, które również zakupiłem będąc we Wrocławiu oraz plecak z Adidas Superstar. Te wszystkie elementy stworzyły fajną całość która przykuwała uwagę przechodniów, gdy szedłem po ulicy.


A teraz czas na zdjęcia!





























T-shirt - Peerless 
kurtka - Bershka 
Dresy - H&M 
Buty - Reebok Classic White 
Plecak - Adidas 

DZIĘKUJE Marzena! 



8 komentarzy:

Lubię ludzi którzy maja coś konkretnego do powiedzenia.
krytyka mnie nie tyka, wręcz daje zrozumienie że kogoś boli mój sukces!